15 آبان 1402 - 11:18
نماینده مجلس در گفت‌وگو با ایبنا؛

نقطه امن بازار ارز/ عملکرد بانک مرکزی در مدیریت نوسانات قیمتی قابل تقدیر است 

نقطه امن بازار ارز  عملکرد بانک مرکزی در مدیریت نوسانات قیمتی قابل تقدیر است 
نماینده مردم ساری در مجلس گفت: عملکرد بانک مرکزی در مدیریت نوسانات تحمیل شده به بازار ارز توسط دشمنان قابل تقدیر است.  
کد خبر : ۱۵۶۷۴۴

علی بابایی؛ نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایبنا اظهار کرد: امروز بازار ارز ما به آن سطح از ثبات رسیده که تلاش‌های دشمنان نمی‌تواند نوسان جدی در آن ایجاد کند.


وی افزود: اگرچه تلاش‌های دشمنان برای ایجاد تنش ارزی در بازار ما چند روزی قیمت ارز را بالا و پایین می‌کند، اما این تلاطم و تنش بسیار محدود است و در عرض چند روز بازار دوباره به شرایط خود باز می‌گردد.


نماینده مردم ساری در مجلس تاکید کرد: آزادسازی دارایی‌های بلوکه شده ایران در کشور‌های مختلف و همین‌طور وصول مطالبات نفتی کشورمان از خریداران، بازار ارز ما را به ثبات رسانده به طوری که امروز بازار از شرایط خوبی برخوردار است.


بابایی تصریح کرد: وضعیت بازار ارز به صورتی است که تلاش‌های دشمنان برای ایجاد تلاطم در آن بی‌اثر است و ما شاهد یک تنش مقطعی در نتیجه تلاش‌های دشمنان در بازار ارز هستیم که این تلاش‌ها و توطئه‌ها نمی‌تواند اقتصاد و بازار ارز ما را تحت تاثیر جدی قرار دهد.


وی با بیان اینکه این شرایط ثبات نسبی بازار ارز، نتیجه تلاش بانک مرکزی و تیم اقتصادی دولت است، تاکید کرد: امروز در نتیجه مدیریت درست بانک مرکزی و تیم اقتصادی دولت ما شاهد کنترل نوسانات پیش آمده بر اثر توطئه‌های دشمنان هستیم؛ در نتیجه با اقدامات بانک مرکزی دشمنان نمی‌تواند اقتصاد کشور را دچار تلاطم کنند.

نویسنده: عباسی مزار
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر